Kimim Ben ?

Merhaba ben Uğur,

10 Şubat doğumluyum. Sefaköy Lisesinde öğrenim görmekteyim.Teknolojiye karsı uzun zamandır bir ilgim vardı.2009 yılından bu yana teknoloji ile ilgileniyorum.Gerek yazılım gerekse donanım olsun çocukluğumdan bu yana ilgimi çekmiştir.Elimden geldiğince bu gelişmeleri takip etmeye çalışıyorum.

Yazılım üzerine ciddi şekilde merakım vardı.Bu yüzden Microsoft Akademi de eğitim almaya başladım.Hala eğitimi tam anlamıyla bitirdiğimi söyleyemem okul ile birlikte yürütemeyeceğimi düşündüğümden bu eğitime bir süreliğine ara vermeye karar verdim.Bunun yanında HTML 5 için temel düzeyde eğitim aldım web sitesi kurmak istiyordum bir aralar.Ama hayallerime bildiğim basit kodlar yetersiz kalınca bu da yapılmayı bekleyen projelerim arasında beklemek zorunda kaldı.Yani bunları gerçekleştirmek için uzun bir zaman var önümde.

Diyeceksiniz ki ''Senin ilgi alanın bu kadar mı ? '' Tabi ki de hayır.Arabalara bayılırım mesela yada şöyle söyleyeyim arabalar diyerek kısıtlamayalım hiç.Motorlu taşıtların çoğuna karsı büyük bir ilgim var.Aynı zamanda bir klasik otomobil hayranıyımdır.Benim için tasarım kadar ses de önemlidir motorlu taşıtlarda.Ses demişken yüksek seste müzik dinlemeyi de çok seven bir insanım.Müzik türü olarak ağırlıklı Dubstep olmak üzere İngilizce Pop dinlerim.

Sanırım ilk etapta kendimden bu kadar bahsetmek yeterli olacaktır.Nasıl olsa ileride daha çok bloglarım olacak çeşitli konularda.Bu şekilde beni biraz daha tanımış da olacaksınız diye umuyorum.Neden Blog açtım konusuna gelirsek de sonuçta bilgiler paylaştıkça çoğalır bilgiler geçmişten günümüze kadar bu şekilde ulaşmıştır.Teknolojiden de faydalanarak daha geniş kitlelere ulaşmak ümidiyle bu blogu açtım.

Herkese bol bloglu günler diliyorum...

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.